Časté otázky

Pred kontaktovaním si prosím pozrite zoznam najčastejšie kladených otázok.

Nenašli ste v zozname Vašu otázku?
Neváhajte nás kontaktovať.

Späť na testovanie

Áno, na testovanie je potrebné objednať sa na presný termín. Vyberiete si miesto a čas, ktorý Vám vyhovuje a vyplníte formulár s osobnými údajmi. Po úhrade platobnou kartou Vám príde potvrdzujúci e-mail o rezervácii na Vami zvolený konkrétny termín.

Nie, v hotovosti ani kartou na mieste sa platiť nedá. Platba je možná len platobnou kartou v poslednom kroku online rezervácie termínu testovania.

V potvrdzovacom e-maile je možnosť zrušiť rezerváciu. Zrušiť rezerváciu máte možnosť do 24 hodín pred termínom Vášho testovania. Po zrušení rezervácie Vám budú peniaze automaticky vrátené do 1-2 týždňov (v závislosti od Vašej banky) na Váš bankový účet, respektíve platobnú kartu, ktorou ste platbu vykonali.

Po zrušení rezervácie Vám budú peniaze v plnej výške automaticky vrátené do 1-2 týždňov (v závislosti od Vašej banky) na Váš bankový účet, respektíve platobnú kartu, ktorou ste platbu vykonali.

Ak potrebujete zmeniť čas v rámci toho istého dňa netreba robiť žiadne úkony, môžete prísť aj v neskoršom (skoršom) čase v daný deň pokiaľ prídete v rámci doobedných / poobedných testovacích slotov (resp. otváracích časov), v rámci ktorého máte vytvorenú rezerváciu. Je potrebné na mieste počkať, kým sa otestujú ľudia, ktorí majú časovú rezerváciu na konkrétny čas (spravidla pár minút). Taktiež do hodiny pred testovaním si viete sami zmeniť termín prostredníctvom linku, ktorý ste obdržali v potvrdzovacom e-maily o rezervácii.

Partneri